Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

26/09/07

Estudar... mates, puaf!!!

Para o meu anxiño particular, a quen tanto boto de menos no insti, pero a quen teño na distancia, e con quen me gusta meterme sempre, aí vai algo que lle vai gustar, seguro (e non me digas que mañá xa non vés comer, eh!!!).

...e para que a miña Des-gracia habitual (con cariño, claro!) vexa que eu sempre estarei para dar a réplica:

2 comentarios:

Ronsel dixo...

Tocada! espabilao! quien te ha visto y quien te ve, ni sombra de los que eras... e bótame a min as culpas, que eu podo con todo!. Un bicazo

Anónimo dixo...

xa será menos...hehehehe
bkos

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.