Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

21/09/07

Liberdade...

Onte pola tarde vivín unha das experiencias máis impactantes da miña vida: levar a miña música ao interior dun cárcere. E preciso dalgún xeito facer públicos os sentimentos tan diversos que pasaron pola miña cabeza.
Coñecer desde dentro unha realidade que nos parece moi afastada; apertar a man de persoas que estiman infinitamente calquera pequeno detalle que os aparte da monotonía; recibir aplausos agradecidos; saber que, por un tempo, puideches facer esquecer momentos amargos.
Ao fin, valorar máis que nunca o feito de ser libre.
E isto vai para eles.

2 comentarios:

Anónimo dixo...

Eu pregúntome por que me tes que ler o pensamento! Ía dicirche que nos contaras esta experiencia no blog! É que non pode ser, de verdade!!!

Anónimo dixo...

Alégrome de que disfrutases desa nova experiencia de cantar nun cárcere :)

unbico!

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.