Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

25/10/07

Thales e...cuales

Hoxe vouvos dar unha lección de matemáticas falando do coñecido Teorema de Thales.

"Se tres ou máis rectas paralelas son intersecadas

cada unha por dúas transversais,

os segmentos das transversais

determinados polas paralelas,

son proporcionais"

¿Que non o entendestes? Ups... pois o único que se me ocorre é que volo explique o grupo arxentino Les Luthiers co seu particular sentido do humor:

7 comentarios:

Anónimo dixo...

Eu o único que coñezo de Thales é un chiste. Pero non volo vou contar que non é propio dunha señorita decir chistes con palabras malsonantes.

Un bico desde La Coru! ;)

Ronsel dixo...

Claro, desde que vives en LA Coru, preocupada estás ti por ser unha señorita!!!
Beixos e apertas, preciosa

Anónimo dixo...

Eu de Thales nin sei o chiste!! Pero si sei que o estudei, pero a memoria... Xa para lembrarme do teorema de Pitágoras teño que esforzarme o meu....
Bicos para ese matemático e esa bibliotecaria... e para todos os que lean isto.

Anónimo dixo...

quen é ronsel¿!?

Ronsel dixo...

Pero miña nena, son a túa mamá!!! Desde logo...

Anónimo dixo...

e que fas con outro blog?

Esto non hai quen o entenda...
jejeje

Ronsel dixo...

Con outro blog? Ti non te enteras de nada, sexas quen sexas! Eu son unha exiliada...

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.