Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

21/03/08

Día da Poesía

O Día Internacional da Poesía foi proclamado pola Conferencia Xeral da UNESCO no ano 2000, coa finalidade de fomentar o apoio aos poetas xoves, volver ao encantamento da oralidade, reestablecer o diálogo entre a poesía e as demais artes e lembrar que a convivencia e o diálogo entre as diversas culturas están na base das poesías do mundo.

"Diversa y movediza, la poesía lleva en sí la imagen del presente. Nunca se petrifica: es un ámbito en el que la relación con el mundo y con el sentido, con la cultura y con el lenguaje, se formulan una y otra vez con nuevas palabras. Cada año, el Día Mundial de la Poesía abre un espacio de diálogo y reflexión para afrontar una situación de marginalidad con la que intentan luchar múltiples manifestaciones, ferias y fiestas de la poesía"



Bulimiando la verdad.

Trago amargo de tinta roja.
Desde y hacia:
se devuelve al mundo

el placer.
Lo que queda y crece,
el veneno.
Bulimié en la vereda
el verdadero "expulsar".

Eva Lamborghini



O Orixinal

O meu lapis vermello segue a neve.
Nos pasos liberou palabras novas.

Antes de ti soaban
cara adentro.

Despois de nós falaron.

Tamén era preciso o traballo dos corvos.

"Escuro é o meu reino cando andas".

Tiro ao chan a coroa,
compartimos o tempo
camiño do meu lapis.
"sígueme, non me sigas".

E o tempo, o tempo arde.
Arde sen deixar cinzas.

O noso viño é acedo pero é noso.

María do Cebreiro

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.