Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

22/10/08

O verán de Thalía

Teño que recoñecer que os libros son a miña debilidade. E se esta se pode compaxinar con recomendacións a lectores ávidos, como é o caso que nos ocupa, disfruto aínda máis. E así dou paso a unha das miñas alumnas lectoras, que me vén de agasallar coa súa libreta de lecturas do curso pasado, coa incorporación das lecturas do verán... e as deste curso. Por suposto, nas Estelas están e estarán as recomendación de lecturas na nosa lingua, xa que para iso foi creado; por coherencia, colgarei aquí as lecturas en castelán.

Los crímenes de Oxford
Guillermo Martínez

É un libro que me gustou moito, xa non só por ser unha novela de crime e misterio senón tamén polo xeito de escribir do autor, por como se desenvolven os feitos. Creo que paga a pena lelo. Teño ganas de ver a película para ver a adaptación a outro xeito de contar historias e poder comparar. Seguramente pasará o de sempre: quedarémonos co libro.



Nada
Carmen Laforet

Gustoume moito sobre todo pola ambientación e a época na que se desenvolve, xa que deixa averiguar parte da nosa historia e a vida que a xente levaba nesa época: a posguerra. Unha vida inxusta e deprimente que me fai sentir coma se eu mesma fose a protagonista. Encantoume.



El halcón maltés

Dashiell Hammett

Gustoume moito o libro pola historia e polo seu desenvolvemento. Ademais, o final foi unha gran e grata sorpresa, aínda que recoñezo que é o único final que podía ser realmente abraiante. A figura do protagonista encantoume, é moi peculiar, sensible e concienzuda, que actúa por deber e honor. Creo que é un libro que lle pode gustar a calquera, pero sobre todo a aquelas persoas que coma min disfrutan con historias de novela negra, de crimes e misterios.

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.