Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

20/03/11

A visita dos domingos


Unha das últimas propostas da editorial OQO é A visita dos domingos de Matteo Gubellini, álbum que responde á ledicia dunha nena por poder compartir os domingos cun monstro moi simpático e cariñoso que a ela non lle provoca medo ningún, máis ben todo ao contrario. Claro que ao final entenderemos o porqué.
Aínda que recoñezo que as ilustracións non me encantan, como ocorre noutros álbums, este achega a figura do pai como factor determinante tamén na educación e na imaxinación... mágoa que só sexa un día á semana.

12 comentarios:

martin dixo...

Este libro esta ben pero non me gustou moito

rafa dixo...

o pai gustoume porque se visteu de monstro

rafa dixo...

o pai gustoume porque se visteu de monstro

Cris dixo...

Este libro non me gustou moito, está ben o que quere dicir pero non é dos que me soen gustar.

yoli dixo...

Ben, este libro non me gustou moito pero está ben que os pais pasen o seu tempo libre cos fillos

carmen dixo...

este libro paréceme unha verdadeira parvada

ivan dixo...

non estivo mal,a nena so pode estar co seu pai un día á semana

yoli dixo...

Ben, este libro non me gustou moito pero está ben que os pais pasen o seu tempo libre cos fillos

carmen dixo...

este libro paréceme unha verdadeira parvada

vanesa dixo...

Este libro gustoume porque expresa a realidade en forma de metáfora.

brais dixo...

o libro está ben pero creo que non é moi adecuado que se disfrace de monstro

Noemí dixo...

Este libro é moi curioso e está bastante ben.

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.