Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

31/07/13

Fomento da lectura libreiro

Tres exemplos dende diferentes lugares do mundo, Israel, Lituania e México, de librarías que desenvolven campañas fomentando a lectura

O tema da campaña de fomento lectora da cadea de librarías israelís Steimatzky é “O libro indicado sempre che fará compañía”. (Xa o colgamos aquí hai uns días). Nas fotografías vemos personaxes literarios como Gandalf, de O señor dos Aneis, ou Sherlock Holmes, creado por Arthur Conan Doyle, acompañando en soños aos seus lectores, e algúns máis.


Gandalf.jpg-thumbSherlock Holmes.jpg
steimatzky-bookstore-don-quijote  steimatzky-bookstore-stalin steimatzky-bookstore-pippi steimatzky-bookstore-the-monk-who-sold-his-ferrari
A axencia Love creou para a libraría lituana Mint Vinetu unha campaña coa mensaxe “Convértete en alguén diferente”. Os libros destes afiches son Frankenstein, Hamlet, O home invisible e Don Quixote.
Become-Somebody-Else-400x600


En Latinoamérica é probablemente a libraría mexicana Gandhi a que desenvolve as campañas con maior impacto. Xa temos traído moitas veces aquí exemplos.
A frase “Menos Face y más Book” converteuse rapidamente nun viral. Tamén ten éxito a súa campaña na que ocupan a tipografía de coñecidas bandas de rock para escribir os nomes de autores como Pablo Neruda o Julio Verne. Con estas campañas —pese á crise—, Gandhi medra anualmente en vendas.

menos-facenerudajulio


Vía

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.