Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

25/08/13

Malvados

Si, xa sei, paseime este verán coa novela negra. Pero foi ver esta última de John Connolly na libraría... e non me poder resistir!!! Malvados está publicada por Tusquets, unha vez máis. Aínda que non son partidaria destes toques sobrenaturais cos que este autor está empeñado, debo recoñecer que me encanta. Este libro en particular trata o tema da vinganza cruel, cuns personaxes que están adoitos a ser e comportarse como calquera cousa menos humanos -ou o que se supón que debe ser un ser humano-. Pouco a pouco, páxina a páxina, iremos coñecendo os diferentes personaxes que logo irán uníndose para tecer a trama. Iso arredor dunha personaxe principal: unha illa, que contará cunha historia macabra determinante. É tan bo que nin sequera botaremos de menos ao seu detective Charlie Parker, que aparece en cuestión dun segundo, unha chiscadela propia do xénero cinematográfico que nos sorprenderá case cun sorriso sentimental.
O que máis me gusta de John Connolly é que desde a primeira páxina xa nos atrapa, ese ambiente de novela negra cun petisco de terror hai moi poucos autores que o dean conseguido. Redacta escenas que conmoven ao máis pintado! Moita violencia e angustia vos deparan se vos animades. Eu, desde logo, recoméndovolo. E, xa digo, non me satisface plenamente ese fructífero espírito vingativo da illa en forma fantasmagórica que axuda a resolver os conflitos.
“los lugares que acarrean una historia de dolor y violencia atraen a veces más dolor y más violencia”.

1 comentario:

Conchi dixo...

A min tamén me encanta!

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.