Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

31/05/14

Presumindo

Onte fun testemuña de excepción das deliberacións que a porta pechada realizaron os tres xurados dos Premios Xerais. Isto é porque fun acompañando a Mariña Castro Fontao, a miña nena, alumna do IES Pintor Colmeiro, quen formaba parte do xurado da VI edición do Premio Jules Verne de Literatura Xuvenil. Horas estiveron deliberando mentres eu puiden deleitarme coa contemplación do mar e as fermosas vistas que me asolagaron dende o Monte da Peneda. E é que a organización da editorial Xerais ten a ben realizar este encontros dos xurados no Castelo de Soutomaior, un lugar cheo de maxia que supoño que coñecedes, e que así de fermoso campaba:



O porqué deste post é sinxelo: fachendear desta rapaza que agardo teña sorte e poida ser valorada como merece no futuro. Non todos os anos o profesorado podemos contar con alguén así nos pupitres, con esta extraordinaria sensiblidade para a escrita e a lectura. E porque estou convencida das súas calidades, quero agradecer enormemente a Manuel Bragado a oportunidade que lle (nos) brindou para que ela estea aí, aportando o seu gran de area para os premios máis importantes do país.
Quero que coñezades a Mariña, por iso déixovos algunhas ligazóns que demostran o seu bo facer. Non esquezades que ten 14 aniños e cursa 3º da ESO!:

 




Pois si, quero presumir de vez,  ligazóns a algunhas das cousas que Mariña escribe:






Perdoade se me paso, pero é que son unha profesora ben presumida e lerchana.

E mirade que agasallo tan fermoso vén de recibir Mariña da editorial Xerais:



 Estou segura de que Mariña non esquecerá esta experiencia tan enriquecedora e especial. Para min é un honor acompañala nestes pasos que vai dando.
Reitero a miña gratitude á editorial Xerais.

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.